Till mina E-post prenumeranter!

Jag är inte så van vid verktygen på wordpress.com ännu, vilket innebär att jag ofta redigerar om mina inlägg efter den första publiceringen. Ni får dock ett mail redan när jag publicerar första gången och då kanske t.ex inte bilder och andra redigeringar kommer med i det ni får via E-post.

Hoppas att ni också ibland kommer hit till själva bloggen och tittar på det färdiga resultatet!

Jag har nu tex lagt till en ny headder och en ny bakgrundsbild samt några nya s.k widgets i högerkolumnen. Säg gärna några ord om vad du tycker om utseendet och funktionerna på bloggen genom att lägga en kommentar till detta inlägget.

Vill också nämna att jag har en personlig Hemsida med släktforskning och där mina och Helenas anor finns publicerade.  Hemsida Dick Wåhlin

Tack för att du besöker min Blogg!

Dick Wåhlin

4 thoughts on “Till mina E-post prenumeranter!

  1. Tack Lena
    Kul att du gillar min blogg och att du tar dig tid till att kommentera också!
    Välkommen tillbaka när det passar dig. Jag önskar dig också ett gott slut på året och ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2014 Med vänlig hälsning, Dick Wåhlin

    Gilla

  2. Hejsan, den bakgrundsbilden passar ypperligt till en släktforskarblogg :-).

    Är oxå relativt ny på wordpress (1-årsdag… klappar mig för bröstet), men har i höst upptäckt vikten av att dela bloggen på rätt forum/ställe OM man vill ha läsare (å det vill man ju).
    E-post prenumeranter har jag dock inte provat… än 🙂 …

    Gott Nytt Blogg År, från Sveriges trädgård Blekinge/ öskar Gunvor 🙂

    Gilla

    • Kan verkligen hålla med om just det där med Blekinge och Sveriges trädgård!

      Tack för din kommentar och jag tränar för fullt för att kunna bli bättre på det här med att blogga. Största faran verkar dock vara att det tar mycket tid men att det är ändå är svårt att sluta när man väl är igång. Jag har fått ganska mycket respons och många besökare och det gör det ännu roligare att hålla på med detta. Ska fundera lite på var som det kan vara lämpligt att dela bloggen förutom på Facebook och Twitter där jag redan har delat den. Men man får inte upplevas som tjatig heller för då tror jag många tröttnar.

      Önskar dig ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR 2014

      Dick Wåhlin

      Gilla

Kommentera

