En ny kompletterande blogg

För att hålla isär min släktforskning från andra blogginlägg så har jag nu startat en blogg till som jag kallar för FOTODAGBOKEN

I den nya bloggen kommer jag att publicera inlägg som baseras på min andra stora hobby – fotografering. En hel del inläggen där kommer ändå att ha kopplingar till historia och kultarv. Jag har t.ex blivit ganska fascinerad av byggnader som håller på att förfalla och dokumenterar dessa med min kamera och försöker också att ta reda på lite om husets historia.

– Dessa hus kan nämligen inte själva berätta sin historia även om man önskar det när man går omkring bland rester och annat bråte utanför och inne i dem.

Här är länk till min nya Blogg: Fotodagboken

Välkommen att du vill följa även min nya blogg

Dick Wåhlin

Kommentera

