Efterlysning: Finns det någon som kan berätta något om den här bilden från Åtvidaberg?

Bland min mor och fars gamla foton så har jag hittat en bild som är tagen utanför Åtvidabergs Nya Kyrka, Min teori är att det är en bild på en konfirmandgrupp men jag kan inte identifiera någon person bilden. Jag lägger upp bilden här och hoppas på att det är någon som kan berätta något,

Vilka personer är det på bilden och när kan det vara taget?

IMG_0069

Skriv gärna vad känner till om bilden som en kommentar till det här blogginlägget. Eller skicka ett mail till mig på adress dick.wahlin(at*)tele2.se  (OBS Byt (AT*) till @)

2 thoughts on “Efterlysning: Finns det någon som kan berätta något om den här bilden från Åtvidaberg?

    • Jag har själv börjat att misstänka att så kunde vara fallet. Min magkänsla sa mig först att det var Åvidabergs Nya Kyrka , men också varit tveksam.

      Tack gör att du kommenterade inlägget och bilden

      Gilla

Kommentera

